tirsdag 17. august 2010

New boots :) - og litt til...

Nå er jeg spent... I dag bestilte meg nye vinterboots. Håper virkelig de passer.
Fikk lyst til å kjøpe meg noen litt "røffe" boots til vinteren (som samtidig ikke var aaalt for dyre) og falt for disse. Samtidig ser det ut som om de kan være ok å bruke vinterstid også. Jeg digger ikke å liste meg fram på glatta med for høye hæler...

En sånn langpolo ligger også i bestillingen min.

Men, min er blå.

Jeg har da også vært i byen og handla nye skoleklær og ny skolesekk til han som begynner i 2. klasse om ei uke. Eller, - sekken kjøpte vi da vi var på ferie i Trondheim. Valget falt på denne kule sekken på 22 liter.


I dag har jeg også malt første strøk med eggkvit på den speilhylla jeg viste tidligere her på bloggen. Den fikk et strøk med grunning for noen dager siden, men det holder likevel ikke med kun ett strøk med maling.

Men, fin blir den, - når den blir ferdig.

God natt til dere alle.
Klem.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter