onsdag 25. august 2010

Kjempekul feriegave fra ei venninne

Sjekk det kule brettet!


Dette fikk jeg i feriegave av ei venninne av meg nå i august. Kjøpte meg noen brett selv på IKEA i sommer, men dette var jobare sååå mye kulere. Hun hadde vist funnet det på Kremmerhuset...

Håper dere alle har en flott kveld.

Skal snart til legevakta for å, forhåpentligvis, få penicilin. Har så vondt i halsen at jeg klarer nesten ikke å få i meg tørt eller vått. Det begynner å bli krise når jeg ikke makter å drikke kaffen min, altså..! (he-he)

4 kommentarer:

Martilie sa...

God bedring!

Super-kult brett. Litt Moods of Norway-aktig :)

Slapp av og plei deg selv i kveld..

Klem

sylvia sa...

hei,
ja må si meg enig i Martilie over her,det er veldig moods of norway,så stilig.
ønsker deg en god bedring,håper du fikk pencilin,en blir helt utslått av halsbtn.
kos deg nå å bli bra.
klem fra sylvia

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Ja, dere har rett; veldig Moods of Norway over brettet :)

Nå har jeg fått resept, så i morgen får jeg henta ut penicilin. Daa blir vel alt så meget bedre. :)

Klem

Lykkeliten sa...

Stilig!!!
Det var skikkelig kult:)
God bedring, håper pencillinen virker fort!
Klem♥

Hageforberedelser - 2021

Etiketter