onsdag 3. november 2010

NIB-utfordring november: stue

Da er det tid for å vise frem stuen. NIB har atter en utfordring til oss bloggere.
Men, gurimalla så mange nydelige stuer som finnes der ute. Det skal noe til å komme opp blant toppen her, men hiver meg likevel med.

Jeg begynner med favorittlampen min.
Denne gir et nydelig lys på stuen og har fått plass over stuebordet.

Dette er den Perfect Home-hylla jeg kjøpte brukt. Den var mørkebrun og passet ikke inn her inne sånn som den var, så derfor har den fått fargen eggekvit. Skuffen mangler foreløbig, men kommer på plass i løpet av vinteren. Hylla ble et koselig innslag på stueveggen.

I et lite hjørne av stua står denne gamle hylla. Den ble "berga" fra en grå og trist kjeller og fikk nytt liv og ny farge her hos meg. Liten og søt.

Gode, gamle bamsefar sitter og skuer utover stua vår.

Og her kommer den, - sofakroken i vår lille leilighet.

Min gode, gamle sofa lever i beste velgående. Den er koksgrå og kanskje bittelitt mørk. Men, jeg liker grått veldig godt så den får bo hos oss enda ei stund. Den bakveggen er veldig glissen, men det er fordi jeg ikke er ferdig med å male den enda... Det blir, det blir...

Ahh, - tenk om stuebordet alltid var sååå ryddig...

Jeg har fremdeles sommergardinene oppe. Jeg må snart ned med alt av gardinstenger og lamper på ytterveggen på grunn av at det skal skiftes vindu her om ikke lenge. Da er det liksom ingen vits å ta gardinskiftet nå når jeg likevel må ta dem ned igjen snart
♥.

Minnekortet streika jo selvfølgelig midt i fotograferingen, så jeg fikk ikke tatt de bildene jeg ønsket. Men, har i alle fall et lite bidrag blant alle de andre innleggene.


2 kommentarer:

Martilie sa...

Koselig stue. Lampen er lekker og jeg liker bare såå godt alle lyslyktene dine. Skaper flott stemning!

Kos dæ!

Klem fra Tove

Drøm sa...

Så koselg stue;) Klem Julie

Hageforberedelser - 2021

Etiketter