onsdag 3. november 2010

Perfect Home-party

Denne uka kom jeg meg på Perfect Home-party hos ei venninne.


De har jo en del kjempelekre produkter, men jeg vet ikke helt om det de har er helt min stil. Jeg syns det var veldig vanskelig å finne noe som passer inn hjemme hos meg. Og fant jeg noe, så kosta det jo mer enn nok... 

Altså, - det ble ikke handla så veldig mye. Men, jeg fant ei veldig søt ramme og ordet "home".


Uansett, så er det jo koselig å komme seg litt ut og treffe masse trivelige damer og skravle litt.

~ Kaffekjerring ~

Ønsker dere alle en herlig dag.





3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

De har mye fint ja, men er ikke alt som passer inn her heller :)

Ønsker meg veldig den hvite Family-rammen da, men...
Måtelig dyr ;-P

Har Mocca telysestake for 5 lys, og den er nydelig.
Mørkt tre er ikke akkurat noe man finner mye av her, men blir det helt feil etterhvert, så finnes det jo maling, hihi ;)

Ha en fin dag!

Klem

Linnie =)

Fossestua sa...

Hei :)
Ja jeg var ganske fri for maskara kan du si, etter at blomsterfinn var ferdig å fortelle :)
Perfect home har mye fint, men jeg synes også at de ikke har noe særlig som passer inn hjemme hos meg. Men kaffeslabberas er jo aldri feil, hihi :)
Klem fra Lise

Unknown sa...

På facebook-siden til www.MiniMesse.no finner du oversikt over de fleste type homepartys i Norge.

Der ser du også hvem som arrangerer messer, og hjelp til å arrangere egen minimesse - om du ønsker det ;-)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter