torsdag 25. november 2010

Renovering...

Jadda, - her ser det dårlig ut med tanke på å få pynta til advent til helga...

Bor i borettslag og akkurat nå pågår det renovering utendørs. Denne renoveringen innebærer at veggene lektes ut og at alle vinduer og dører må flyttes utover. Så sånn ser det ut hos meg for tiden. Lite rom for å få hengt opp vintergardinene og adventslysene.'


Hadde håpet de skulle gjøre seg ferdige til helga kom, men jeg vet faktisk ingen ting om når de skal gjøre seg ferdig. Det blir nok å ta en telefon i løpet av morendagen, tenker jeg.

Møblene her inne på stua står jo absolutt ikke der de skal heller. Så så veldig koselig er det ikke her inne akkurat nå. Det verste er at det på begge soverommene ser akkurat likedan ut (sukk). Heldigvis har jeg anledning til å henge opp gardinstengene inne på mitt rom, så jeg får stengt for innsyn der. Junior får sove inne hos meg enn så lenge.

Men, det blir knallbra til slutt!
:)

Skal blogge noen bilder når vinduene er adventspynta.
Klem

1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Oi da, renovering midt i førjulsstria (jada, jeg er midt i *ler* ).

Satser på at de blir fort ferdige, slik at du får komme deg i orden igjen :)
Er ikke noe trivelig når boligen ser ut som et "byggeprosjekt", selv om det ikke er av de aller største dimensjonene :)

Blir helt feil for meg, dersom jeg ikke finner buekappa, får ikke opp gardinene til advent da jo :-S

Men jeg ser jeg er ikke den eneste som har litt "kaos" for tiden, hihi ;)

Blir sikkert kjempebra når dette blir ferdig, tenker jeg =)

Gleder meg til du kan blogge om adventspyntede vinduer og greier =) =) =)

*Gleder meg til jul og greier* :D

Klem Linnie =)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter