søndag 13. februar 2011

Ei helg er over ~ nye bilder

Junior har vært hos pappan sin i helgen, men jeg har likevel fått kost meg litt i helgen.

Lørdag ble det bytur sammen med ei venninne. En kafétur hver lørdag har blitt tradisjon... Litt ekstra stas ble det denne lørdagen ettersom det ble spandert konsert til alle mamma'er på torget.


Dette er karen de hadde fått til å komme og synge noen sanger på torget.
Koselig at han tok seg tid til noen sanger for oss før han skulle holde konsert i kulturhuset senere på kvelden.

En liten fargeklatt har fått plass på kjøkkenet etter byturen.

Ny, stilig voksduk til kjøkkenbordet.
(he-he)



Nydeligste koppen i verden!

Jeg fikk den av junior i kveld da han kom hjem etter pappahelg.

Selvfølgelig har jeg vært og gjort stas på min egen flotte og herlige mor i dag.
Ønsker dere alle en super kveld videre og gratulere alle de av dere andre som er mamma'er med dagen!




1 kommentar:

VillaVårfrubakken sa...

Godt med litt rolige helger og, ønsker deg en herlig mandagskveld...klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter