fredag 4. februar 2011

Frisk igjen :)

Hei dere.

Jeg har mye å ta igjen nå etter mange dager borte fra bloggen. Men, både junior og jeg ble syke og da blir ikke blogg og sånt prioritert.

Skulle jo legge inn "dagens bilde" her på blogen, men henger noe etter der, gitt...
:)

Men, her er noen glimt fra de siste dagene.

Veskeholder.

Nå har jeg denne i vesken min sånn at jeg slipper å søle til vesken min når jeg er på kafé.

Til kontoret.

Har gått til innkjøp av en liten grønnplante til kontoret i et forsøk på å gjøre kroken min litt koseligere.

Kattegjeng.

Enda noe til kontoret...
En av kollegaene mine hadde vært en tur utenbys og hadde denne pakken med som en tullebygave (he-he).

Kosebukse.

Har faktisk rukket en snartur innom på Cubus-salget og fant disse herlige pyjamasbuksene. Knallbillige og kjempegode å ha på. Og til hvilken pris!!! Kr 49,- pr. stk. Så dermed ble det tre stykker med meg hjem!

Her er det snart bursdag i hus, så jeg må vel hive i hop ei kake eller to så vi har å servere.

Ønsker dere alle ei riktig god helg!
Skal prøve å komme med litt mer interiørbloggings etter hvert.




Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter