fredag 22. juli 2011

En trist dag for Norge

Norge.

Mitt kjære hjem.

Hvem er det som tør angripe meg og hjemmet mitt?!?

Nå må vi ikke la frykten ta oss. Behold roen og la oss stå sammen.


Mine tanker går spesielt til dem som er direkte berørte!



I kveld har jeg tent lys.


*
Oppdatering
*

Det var vanskelig å rive seg vekk fra TV-apparatet i går kveld. Det vi fikk se og høre virket fullstendig uvirkelig. Men, enda mer uvirkelig virket de nyhetene jeg fikk høre da jeg sto opp i morges.

At over 80 barn og unge hadde blitt henrettet av han som hadde tatt seg bort på Utøya virker ufattelig. Ubegripelig.

Ord blir fullstendig fattige i denne situasjonen.

Så vidt meg bekjent, så er det visstnok én savnet fra min kommune også. Kan ikke bekrefte dette og håper dette ikke stemmer...


Tenner lys i kveld også.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter