torsdag 7. juli 2011

Min nye matboks :)

Da jeg var i Tromsø her for noen uker siden, så kjøpte jeg meg endelig en av disse boksene fra house doctor. Jeg har sett på disse boksene flere ganger, men det har ikke blitt til at jeg har kjøpt av dem.

Denne gangen ble det denne søte med stjerner som fikk være med hjem. At det blir en til en gang, ser jeg på som veldig realistisk, ja.


Kjøpte også med meg en håndkrem med herlig duft , - denne fra Kremmerhuset.

Den saken med øyenstikkere på, er et handlenett. Supert å ha med seg når man er på handletur! Det veier så lite, at jeg kan ha den hengende på nøkkelknippet med bilnøkkelen. Dermed har jeg den alltid med meg. ;)


Senere i dag har jeg planer om å stikke og kjøpe meg et stakittgjerde... Dette blir av det slaget som er ferdigsnekra hos selger (Coop Bygg), - så det er bare å trø ned noen stokker og hamre fast med hammer og spiker... 

Et sånt "vips-så-er-det-ferdig-gjerde".

Det er sånt som ei alenemor kan like.


Ønsker dere alle en fin sommerdag.


:)


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter