tirsdag 26. juli 2011

Jukse-Latte

Joda, jeg har espressomaskin med melkeskummer...

Men, det er ikke alltid jeg gidder å "kjøre i gang" denne når jeg mekker meg kaffe.

Her har dere en skikkelig jukse-latte jeg har lagt meg av og til:

Dette trenger du:
Varmvann (kokt)
Pulverkaffe
Melk eller fløte

Lattekopp
(Her har jeg da brukt en av mine lekre GG)

Melkeskummer
En ekstra kopp til å skumme melk/fløte i


Lag deg en ekstra sterk kopp pulverkaffe.

 Bruk melkeskummeren i melken eller fløten.
Jeg bruker den kald, rett fra kjøreskapet.
Går bare godt, dét...

Hell melk/fløte over i kaffen.
Og
Voillá



Kaffe Latte á-la Nescafé Gull
(he-he)




Nyyyytes

Smaker faktisk veldig godt!


Ønsker dere alle godt på denne tirsdagskvelden.
♥♥♥


3 kommentarer:

Linda - HJERTEHUSET sa...

Godt tips:-))
klem

♥ Linnie ♥ sa...

Nam! ;)

Kjekt med slike tips :D
Har sånn dolce gusto kapselmaskin, og trives med latte'n til den, men kjekt med andre tips også, når kapslene er oppbrukt, hihi.

Svarte på din kommentar med en kommentar på mitt innlegg. Virker som vi tenker det samme igrunn :)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Kjekt at dere likte tipset mitt :) ;)

Ja, Linnie. Var inne og leste svaret ditt. Kan se ut som vi tenker i samme baner, ja. Takk for svar. ;)

Klem
:)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter