onsdag 30. november 2011

Fredag overtar jeg "nystua"!

Det er hektiske dager... Men, det går greit. Har jo noe å se frem til.
Nå har jeg hatt noen visninger på leiligheten jeg skal selge og skal snart begynne å ta i mot bud. Krysser fingre og føtter nå, altså! :)

Men, endelig!
Fredag får jeg nøklene til nystua! Det blir et pes og stress å få flytta alt av møbler og dill, men det blir jo bare suuuuupert når alt er ferdig!!

Etter jobb i var jeg innom fargehandleren og kjøpte inn maling til stua og kjøkkenskapene. En fryd å handle der, - for de der kan det de holder på med!!

Male eller ikke male?

Spørsmålet er vel heller: 
HVOR FORT FÅR JEG STUA EGGEHVIT?!?
(He-he-he)
(Bilde lånt fra prospektet.)


Ønsker dere alle en fin kveld.

Låver å komme med før-og-etter-bilder etter hvert.

:)



Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter