søndag 6. november 2011

LoveFilm-Buzzador

Jeg er Buzzador, jeg. Har du lyst til å lese mer om hva det er for noe, så må du gjerne ta en titt her.


Som Buzzador får man lov til å teste ut forskjellige produkter og tjenester og akkurat nå er jeg så heldig at jeg får prøvd ut LoveFilm.

Hos LoveFilm kan du leie filmer og spill. De har "vanlig" dvd og BlueRay. De har også spill til de aller fleste konsoller. Det er kjempeenkelt!

Etter registrering hos LoveFilm er det bare å sette seg ned og bla i gjennom alle titlene de har og finne noe du har lyst til å låne. Det fungerer sånn at du lager deg ei liste over de titlene du ønsker å se, så sender LoveFilm deg to titler om gangen. Du får ikke vite på forhånd hvilke filmer eller spill du får i posten, men det går vel greit så lenge det faktisk er en film man ønsker å se. ;)

Jeg har nå hatt mine første filmer på lån og har sendt dem tilbake (i ferdig frankert konvolutt). Så enkelt!! 

Det eneste jeg kan se kan bli et problem, er meg selv... Det er nemlig ikke hver dag jeg kjører forbi en postkasse for å få sendt filmene i retur... (he-he)

Da er kanskjer streamingtjenesten mer for meg...
:)

Nå skal jeg sette meg ned og finne enda flere filmer til lånelisten min.


Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter