torsdag 17. november 2011

På fargeleiting...

Ja, jeg har begynt å se etter alternative løsninger til gulv i vindfanget og farger til stua og kjøkkenet i nystua vår. Vel, fargen på stuen er jo bestemt; den blir egghvit.

Men, dørene på kjøkkenskapene må jo også males. Da tenker jeg at de skal få ei fin gråfarge. I dag har jeg vært en snartur innom fargehandleren og fått med meg hjem noen fargeprøver. Jeg har heldigvis fremdeles noen dager igjen å tenke på ettersom jeg ikke overtar nystua før den 2. desember.


Der henger fargeprøvene på magnethjertet mitt på kjøkkenskapet.
Fargene vil selvfølgelig ikke vises korrekt her, men jeg syns flere av disse kan funke på kjøkkenet.

Når det gjelder gulvet ute i vindfanget...
Det ser ut til at jeg har funnet et annet alternativ til nytt gulv der. Skal blogges når jeg har bestemt meg (he-he).



Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter