søndag 13. november 2011

Gulv på boks...

Sjekk dette da..!
"Gulv på boks".

Dette ser jeg for meg må være helt perfekt for meg når jeg skal til å legge nytt gulv i yttergangen i min nye leilighet. Her trengs det kun målebånd, blyant og en kvass tapetkniv for å få det lagt. Og dessuten så enkelt at "selv mor" kan få dette til heeeelt alene. ;)



Yttergangen (eller: vindfanget) i nyleiliheten er veldig liten, så det blir ikke mange kronene å få fixa opp dette rommet litt. Ettersom dette er et veldig lite rom, så har jeg bestemt meg for denne fargen: 
"Vintage Pine White".



Nå er det 2 kvm i hver boks, så det kan til og med hende at det rekker til gulvet i den ene boden min eller toalettet vegg-i-vegg med gangen.

Men, først skal nystua males!
Grønne og gule vegger er liksom ikke helt "meg"! (he-he-he) Nei, da er nok Egghvit ei bedre farge. Det er bare å handle inn maling, ruller og koster og håpe at det kommer malehjelp så snart jeg får nøkkelen. Har heldigvis fått mange lovnader på hjelp, så jeg håper stuen blir beboelig ganske fort.
:)

Oppi alt dette må jeg gjøre gammelleiligheten klar for salg. Bor jo her fremdeles og status er: rot! Jeg har jo begynt å rydde og pakke noe som slettes ikke gjør hjemmet særlig ryddig (he-he). Men, jeg må få tatt noen gode bilder til salget. Dessuten må det vel være høvelig ryddig når takstmannen kommer innom til uka...

For et styr!

Altså:
Dersom noen vet om noen som er på utkikk etter å kjøpe ei 3-roms (borettslags) -leilighet i Mosjøen, så er det bare å rope ut! Ønsker å få den solgt så kjapt som mulig!
;)

 Nymalt stue.

Finere utsikt skal du leite lenge etter.
;)

Ønsker dere en super søndag!
Klem
:)

1 kommentar:

x-tine sa...

Enig med deg, gulvet var rålekkert. Takk for koselig hilsning. Grønt og gult er vel ikke favoritten nei, blir nok bra med nå lyst.
Ha en fin kveld.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter