onsdag 30. mai 2012

Bloggedvale..?

Du verden, som dagene flyr!
:)


Det skjer lite på interiørfronten i disse dager og det lille som skjer har jeg ikke hatt tid å skrive om. Men, jeg sitter her i huset mitt og koser meg innendørs(!). For utendørs er det vanskelig å planlegge hva man skal finne på...

U-huuu

Klippe plenen? Sette sammen tramplinen jeg var og kjøpte på tilbud på Europris i går? Male hus? Handle inn stauder og plante i mitt store, herlige blomsterbed?

Den dagen det var sol. Men rakk ikke ta ut putene før sola gav seg...

Nja. Må bare kjøre gutten på trampetten først før jeg selv skal på musikkøvelse. Å så må jeg kanskje vente litt med å klippe plenen til det slutter å sne/regne/sklette/hagle..? Ja, så må vi bare handle litt og fixe idrettslagsgenser til turnstevnet nå til helgen. Middag? Jo, finner på noe i farten. Bære trampolinen ut av bilen? Må bare finne noen som kan hjelpe først. Møte? Jo, det var i morgen, det...

Noen som kjenner seg igjen? (he-he)

Ønsker dere alle ei flott uke videre.




Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter