onsdag 9. mai 2012

"Vanish" ~ Jeg "Buzzer" (Buzzador)

Jeg er en Buzzador. Det vil si at jeg får tilbud om å prøve ut forskjellige typer produkter mot at jeg deler mine erfaringer med venner og via nett.

Har du lyst til å lese mer om det å være Buzzer, så syns jeg du skulle ta en titt her: http://www.buzzador.com/  Det er valgfritt og gratis. ;)

I går fikk jeg det produktet jeg skal "buzze" om akkurat nå: Vanish!

Noen av produktene kjenner jeg jo fra før, mens andre er helt nye for meg! Noe som forresten er greit å vite om Vanish, er at i tillegg til å lukte godt, så er produktet svanemerket og anbefalt av Sveriges Astma- og Allergiforbund.


Ullvask

Noe jeg slettes ikke visste, var at Vanish har flytende vaskemiddel til ullvask! Gutten i huset bruker jo en del ullongser og sånt, - og jeg er nok ikke flink nok til å bruke vaskemiddel tilpasset ull...

Må vel teste ut disse, ja!
:)
Flekkfjernere

Den til høyre er beregnet på møbler og gulvtepper etc. Denne har jeg brukt litt av tidligere og den tar faktisk vanskelige flekker. Hvor god den andre er, vet jeg ikke. Noen fortalte meg at de bruker den på alt av flekker, at den tar det meste og lukter godt.

Jeg har prøvd den på guttens gensere med hvite(!) rangborder. De er nemlig ikke kvite lengre, - heller mer gråskjoldete... (noen som kjenner seg igjen?). Jeg er foreløbig ikke helt overbevist, men så står det at man kan være nødt til å gjenta behandlingen flere ganger på de vanskeligste flekkene. Så, jeg prøver videre. (Det var noe med å lese bruksanvisningene nøye, - ikke sant?)


Vaskepulver

Den "valige", røde har jeg jo brukt ei stund allerede. Men, at de hadde for kvitvask og den for "extra hygiene" ante jeg ikke eksisterte. Ser for meg at den grønne må være super å bruke på sengeklær og undertøy. ;) Den hvite skal testes på den kvite uniformsskjorten min som trenger en shining før 17. mai... (fortsettelse følger, he-he).

Disse skal forresten brukes sammen med det "vanlige" vaskepulveret man bruker ved vask. ;)



Da er det bare å hive seg rundt og teste enda mer. Jeg har noen prøvepakker på lur dersom noen i nærheten av meg har lyst å prøve.

:)


Noen andre som har prøvd disse produktene?
Tar gjerne i mot tips, råd og spørsmål.

:)





Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter