torsdag 24. mai 2012

Bodøtur - med litt shopping

Tror jeg tar fly begge veier neste gang jeg skal nordover, gitt..! Kjøpte meg togbillett hjem denne gangen fordi jeg da ville være hjemme sånn ca. en time tidligere enn om jeg tok flyet. Altså, ca. kvart over ni på kvelden skulle jeg vært på stasjonen hjemme. Mer dere "skulle"...

Sånn ble det: Det ble tog frem til Lønsdal stasjon, men derfra ble det buss resten av veien hjem. Men, vi måtte selvfølgelig vente en time på bussen der først (sukk). For så vidt greit å reise med buss, men det betyr at man blir litt forsinket hjem, det.


Lønsdal stasjon. Sitter på "Agenda'n" og venter på bussen.


Klokka tolv i natt var jeg endelig hjemme i mitt kjære hjem...

På turen gjennom Mo i Rana tror jeg at jeg greide å få et glimt av huset til Fossestua der det ligger så fint til ved elven. Et nydelig hus!

Jeg har altså vært et par dager på kurs i Bodø i forbindelse med jobben. Det ble tid til litt vandring i noen butikker i Glasshuset denne gangen og jaggu ble det ikke bittelitt shopping på meg også.

Først vil jeg vise dere et par bilder fra det koselige hotellrommet. Veldig enkelt men stilig interiør:


Glassbord med enkel men tiltalende pynt.


Tøff vegglampe!
(he-he)

Da skal dere få se litt av det jeg har med meg hjem fra turen.



Denne falt i smak hos gutten:
T-skjorte med Angry Birds-motiv.


Nytt skjerf til mor.


Og et nytt, søtt smykke.







Dessuten: fristelsen ble alt for stor! Etter å ha gått noen runder inne på Kremmerhuset og drømt meg bort i både det ene og det andre, så ble det sånn at denne måtte bli med meg hjem:



Ulgelampa!
YEI!

Nå må jeg bare finne en flott plass til denne (he-he).


Da vil jeg bare ønske dere alle en flott dag!

1 kommentar:

Granly Cottage sa...

Altid koselig å shoppe når man er på reise :) er bare så synd man ikke har stor lommebok:))
Koselig å titte innom hos deg.
Ønska dæ en fin dag videre :)

Kjersti Nathalie

Hageforberedelser - 2021

Etiketter