tirsdag 21. desember 2010

Juleferie

Da var det juleferie på junior og meg.

Det blir godt med noen rolige fridager før julaften. Vi har begynt julepyntingen, men tenkte å gjøre oss ferdige i morgen. Det kan godt hende vi pynter treet også i morgen, selv om man tradisjonelt sett ikke skal gjøre dét før lille julaftens kveld.

Kanskje noen av dere ser at en til av disse kule karene har fått bli med hjem!

Nå skal jeg ta meg en liten runde og titte på blogger før jeg tar kveld.
Ønsker dere alle en flott kveld.

4 kommentarer:

Frk.Vatland sa...

Ønsker deg en riktig god juleferie og et godt nyttår! Koselig med hilsen fra deg som alltid og gleder meg til å følge deg videre i 2011:0)

En riktig god jul og klem fra meg:)

June sa...

Deilig med juleferie! :)
Håper dere får en riktig god jul!

klem fra June

Fossestua sa...

Gooooood jul til deg også :)
Håper dere får en kjempekoselig julaften i morgen!
Klem fra Lise

VillaVårfrubakken sa...

Så koselig, slike nisser har jeg også. Ønsker deg og dine en fredfyllt og herlig jul....varm klem fra Mona

Hageforberedelser - 2021

Etiketter