fredag 3. desember 2010

NIB-utfordring i desember: Jul i vårt hus!

Jeg kan vel ikke påstå at julestemningen har lurt seg inn hos oss enda, nei. Her har snekkerne holdt på i halvannen(!) uke med vinduene i leiligheten, så alt har vært bare kaos. På alle rom, unntatt kjøkkenet, har det foregått arbeide. Så her er ikke foretatt så veldig mye julepynting foreløbig.


Men, jeg ønsker jo å være med å spre litt julestemning likevel. Derfor har jeg leita opp noen gamle bilder i tillegg til noen jeg har fått tatt nå i år.

Så her er mitt bidrat til NIB's utfordring i desember.

Lys og fin pynt i gangen.

Rødt hører jula til.

Kjøkkenbordet har fått seg litt adventspynt.

Lykke.

Junior sine bamselys,

Litt lilla stemning på stuebordet.

Lys i kjøkkenvinduet.



Der var bilderacet over.
Ønsker dere alle en fiiiin advent!



3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Dette var jo julestemning:) Mer enn vi har her;)
Har mest konsentrert oss om kjøkkenet til nå, for jeg kunne bare ikke vente med å få opp julegardiner og strjernen der;)

Ha en fantastisk fredag:)
Klem ♥

Alfa sa...

Mange flotte julestemningsbilder;)
Ha en flott helg.
Juleklem Alfa

VillaVårfrubakken sa...

Herlig stemning i bildene dine,,,adventsklem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter