mandag 6. desember 2010

Masse snø! :)

Glemte meg helt bort i morges... Jeg skulle jo tatt bilde!
Jeg måtte nesten bryte opp ytterdøra for å komme meg ut i morges. Kom meg ned trappa og sto til kness i snø! Her var det bare å begynne å måke vei til bilen og måke den frem mens junior satt inne og spiste frokost.
:)

(Foto:  Helgeland Arbeiderblad)

Her er et bilde fra lokalavisa i dag. Dette var forresten bare pinglemengder sammenlignet med hvor mye snø det var hjemme hos oss!

Men, vi kom oss da ut og både til sfo og jobb, så det er ingen sure miner her i gården!

Jeg kan ikke annet enn å le.

Tenk så gøy ungene har det i dag med all nysnøen, da!
:)

4 kommentarer:

Fossestua sa...

Ha lavet godt ned her også :) Ble skikkelig julestemning ute nå :)
Klem fra Lise

♥ Linnie ♥ sa...

Kom enorme mengder ned her også i natt, har ikke sett på maken på lange tider.

På bildet der ser det jo ikke så ille ut som det gjør her vi bor, hehe.

Ha en fin dag =)

Klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Nei, det bildet der viser jo ikke helt hvor mye som faktisk kom i natt... :)

Tenk så koselig det blir i kveld når vi tenner lykter ute i all denne snøen.

:)

VillaVårfrubakken sa...

Masse snø her også, det hører jo med ikke sant. Har fått oss en herlig skitur, og håper det blir mange fler. Ha en fortsatt fin uke, klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter