fredag 31. desember 2010

Jeg ønsker dere alle et positivt og innholdsrikt nytt år ♥

Da er det bare timer igjen av 2010!

Det er litt vemodig men samtidig gledelig å snart kunne tre inn i et nytt år. 

Mitt nyttårsforsett for 2011 vil være å forsøke tenke enda mer positivt og ikke la bagateller vippe meg av pinnen. Jeg skal også forsøke å bli flinkere til å spille på dem som jeg faktisk har rundt meg av familie og venner (de er jo der, de er bare litt vanskelig å få øye på av og til). Det er vanskelig, men jeg får bare heller forsøke å gå ut og spørre om noen kan bistå meg litt innimellom i stedenfor å sitte her og forvente at de skal spørre meg om jeg trenger et lite pusterom eller bare en liten prat over en kopp kaffe.

I kveld skulle jeg på nyttårsmiddag og fest hos ei venninne av meg sammen med flere av hennes venner. Men, rett etter at jeg hadde kjørt junior til pappa'n sin på tirsdag kveld, så beit forkjølelsen seg fast i meg og jeg har måttet avlyste min deltakelse på den festen. 

Så her har jeg gått rundt og nyst og tørka snørr akkurat som i den apotek-reklamen dere kanskje har sett... :) I dag først har heldigvis forkjølelsen letta. Men, jeg holder meg likevel hjemme i kveld. Skal ta meg et glass deilig hvitvin og nyte utsikten over byen fra altanen min når midnatt er her.

Gleder meg til å se fyrverkeriet herfra.

Måtte det nye året bringe mye glede til alle mine bloggvenner der ute!

1 kommentar:

sylvia sa...

hei.
litt små syke vi å,
ønsker deg god bedring, å et riktig godt nyttår.
klem fra sylvia

Hageforberedelser - 2021

Etiketter