torsdag 19. januar 2012

Da la jeg atter en gang igjen noen kroner på -Nille

Ikke bra... Eller?
(he-he)

Du snakker! Så mye lekkert de hadde fått inn hos -Nille nå!

Legger like godt ut noen bilder av ting jeg fant der i dag, jeg.

Kjempesøte, små hjerterammer.
Må finne noen fine, gamle bilder å sette inn i disse.

Et endra mindre, men like søtt skilt til toalettdøra.

Hurra!
Akkurat det jeg var på utkikk ettter!
Bokstøtte.

Førstehjelpsskrin.

Jeg har kun to forskjellige skrin fra før, så jeg kunne like godt kjøpe meg ett ekstra (he-he).


Min lille ekstra krok i gangen.

Her har jeg jaggu fått plass til enda flere produkter fra -Nille, gitt.
Tavla med kroker kjøpte jeg for ei god stund siden hos dem og brukes flittig. Lykta fant jeg på salg til kun kr 50,- på samme butikk for kun noen dager siden. Fatet jeg har fyllt med "sølvhjerter" er jammen også kjøpt på -Nille.

Matskåla til katten var kanskje ikke så lekker der den sto akkurat (he-he). Men, pytt...

Kommoden er arv etter mormor og morfar. Den var noe slitt da jeg fikk den, men malte den opp i eggehvit og bytta ut håndtakene. Det er noen år siden jeg gjorde dette. Fornøyd med resultatet. :)


Håper dere har en fin kveld.

Klem fra meg.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter