fredag 27. januar 2012

Litt nytt til hjemmet på tur (del 2)

Som nevnt i forrige innlegg, så er jeg i fornyingsmodus og her er litt mer av det som er på tur hjem til meg.

Rosa putetrekk.
Blir nok kjempefint til min grå sofa.

 Frokostsett.
Helt ypperlig til frokosten og kveldsmaten.

Søtt lampeskjermtrekk til nattbordslampen.



Andre ting jeg så gjerne skulle hatt, men som får vente:
Buddhafigur.
Denne syns jeg er så fin, - skulle så gjerne hatt den i nystua.


I gårkveld begynte jeg på to malerprosjekter... Det er jo bare å hive seg rundt når man kjenner energien boble, ikke sant? Denne gangen er det et speil med brun ramme som blir fornyet. Den brune fargen passet ikke helt inn, så jeg henta like godt frem spannet med "eggehvit" som jeg har stående.

Ettersom spannet likevel var fremme, så begynte jeg sånn smått å endre farge på den trekvite, gamle kjøpmannsdisken min også. Kanskje den får lov til å stå i stuen likevel... Den skal uansett stå på stuen en stund til, så da kan den like godt få ei farge jeg trives med. ;)

Bilder?
Kommer seinere.
;)


God helg alle sammen.


Oj, må bare vise dere noe:

Husker dere disse fra et tidligere innlegg?:


Det er jo en av de som henger på veggen her nå.
Litt større.
;)

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter