mandag 5. mars 2012

Dette er meg (NIB-utfordring)

Jeg slenger meg med på NIB's utfordring denne gangen.

Nå har jeg ikke noe skikkelig fotoapparat, så jeg får ikke tatt like gode bilder som mange av dere andre. Men, jeg har likevel leita fram noen bilder som viser litt av "min stil".

Hmm... Hva har jeg å stille opp med opp mot alle dere der ute som knipser de fineste bilder og har det så alldeles nydelig hjemme? Vel, jeg får vel bare prøve, jeg også.

:)


Hva kan man så kalle min stil, da? Ikke noe annet enn akkurat dét: "min stil". Jeg er veldig glad i grått, noe som går igjen i møbler, gardiner og tilbehør. Som dere ser, så er et en salig blanding av grått, hvitt og sort her.

Du finner nok ikke mange kjøpesnye møbler hos meg. Mange møbler er arv etter besteforeldre og noe er rett og slett bare kjøpt for veldig mange år siden (he-he). Noe nytt har selvfølgelig fått plass. Men, om mulig, så kjøper jeg helst bruk.

Her kommer det et bilderas...
(He-he)


Stua

Stua.
(Til sommeren blir vinduskarmene hvite!)

Til høyre på bildet skimtes et bilde jeg har fått forstørra opp. Det er tatt i Venezia i 1983 da vi var i nord-Italia på ferie.

Ferieminner er fint å pynte opp hjemmet med.


Ting begynner så smått å finne "sin plass" etter innflyttinga i desember.
:)


 Speilet i gangen.

Dette var i utgangspunktet brunt, noe som ikke passer særlig godt hjemme hos meg. Dermed ble det ble hvitt.... 





 Detaljer.



Herlige puter og fine Green Gate-produkter.


 Nydelige telys-lykter.

 Lampe kjøpt i Tyrkia da vi var på ferie der i 2011. Altså enda et ferieminne.


 Skjellampen min!



 Den gamle kommoden etter besteforeldrene mine som jeg har pusset opp.



 Enda mere "gammelt blir nytt".



Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter