fredag 23. mars 2012

Hva nå da..? Joda: "ny" yttergang!

Hva i alle dager skal jeg til med nå, da..?

Joda, i dag stakk jeg innom fargehandelen og kjøpte inn det jeg har tenkt å gjøre siden jeg kjøpte leiligheten; maling og nytt gulv til yttergangen!

Det er bare å hive seg rundt, ikke sant?

Yttergangen er for så vidt ok, men ikke helt mine farger.

Jeg kjøpte grått "gulv på boks". Noe bedre enn gammelgulvet, vil jeg si... (he-he) Selv om det ikke anbefales å bruke dette i en gang, så gikk jeg for dette. Det er bare å passe på at våte sko plasseres på plastmatta beregnet for akkurat det.

Det var kjempeenkelt å legge!!

Se her for en demo:


En liten 2-minutters pause mens jeg gremmes over fargene på lister og vegger... Men, malinga har jeg jo klar, så i løpet av helgen blir også dette "nytt".

Hvilken farge..?
Lysegrå, vel!

Nydelig, grått gulv!

Tenk så bra det blir når jeg har fått malt her inne. Begynte å spekulere på om listverket kanskje burde få ei mørkere farge enn veggene. Men, har ikke bestemt meg enda. Derfor blir de lysegrå, som veggene.

To be continued...


Ha en fin kveld alle sammen!
:)

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter