onsdag 21. april 2010

Award fra "Hanne på landet"

Denne flotte awarden fikk jeg fra Hanne På Landet. :)
Tusen, tusen takk!


Sammen med denne kommer det to oppgaver:

1. Å fortelle ti ting som gjør deg glad.
2: Å dele med ti bloggvenner med en forklaring på hvorfor nettopp de får den:)

10 ting som gjør meg glad:

1. den herlige sønnen min
2. familie og venner
3. sol, varme og lyse sommernetter
4. en god samtale over en kopp kaffe
5. at jeg har oppdaget lavkarbolivet
6. å lese ei god bok
7. en tur i skogen eller på fjellet
8. Dyr (kanskje mest katter og hunder)
9.interiør (og all inspirasjonen jeg finner i alle bloggene her)
10. at jeg stadig møter nye og herlige mennesker her i "bloglandia"
(Pluss mye mer.)

Skal sende denne videre etter hvert, trooor jeg.
Mange som allerede (med rette) har fått denne awarden, da...

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter