lørdag 3. april 2010

Den fæle veggen... Hjelp!

Jeg har en vegg her på stuen som rett og slett blir styggere og styggere jo mer jeg sitter her og ser på den... Jeg  får bare ikke til å gjøre noe med den.

Tok noen bilder i kveld for å vise, men det er jaggu bare så vidt jeg tør å vise frem den delen av stuen min. Fytterakkern så trasig det ser ut på bildet (er det muuulig?)! I virkeligheten er det heldigvis ikke fullstendig så ille som på bildet, men kan likevel bli bedre..! Samtidig er jeg veldig redd for at det skal bli "overfyllt". Hmm... Ikke enkelt.



Lurte på om jeg skulle ta og henge opp ei hylle i hjørnet og pynte med noen hengeplanter eller annen pynt for å skjule hvor stygg veggen er akkurat der. Eller henge noe fra taket..? Eller..?

Tenkte også på å flytte lampettene litt lengre ned, men da blir det jo bare enda flere merker og hull som vises, så jeg tror jeg dropper akkurat dét. Burde kanskje også bytte ut den "lekre" grønnplanten som står på stolen..? Var det noen som nevnte gulvlampa?!? (he-he-he)

Grøss...

Til alle dere flinke (interiør)bloggere der ute: Tips mottas med takk... ;)
(he-he)

☺☼☺


1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Har ikke interiørblogg, og er ikke flin til slikt. Så er spent på om du får noen lure tips, for her er også sånne "kjedelige" vegger!
Har sett at mange har store fine speil i stuen, og lurer på om kanskje jeg skal prøve på det. Men vi får se;-P

Ha en fortsatt fin påske=)
Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter