lørdag 3. april 2010

Endelig har jeg fått meg te-boks

Jeg har lett og lett, men butikkene har vært fri.

Så, rett før påske, gikk jeg meg på to lekre te-bokser! Begge to var kjempefine og i samme stil, men valget falt til slutt på denne enkle med fire rom. Fra før av, så har jeg hatt te-posene mine i noen fine, brune kurver med lokk. Men, hadde lyst på noe jeg kunne sortere teen i istedenfor å ha dem liggende løse.


Da jeg kom hjem med boksen og skulle flytte over te-posene mine, så fant jeg jo selvfølgelig ut at den egentlig var for liten og at jeg heller skulle gått for den andre, større boksen.

Men, pytt!
Boksen er fin, den!
Den gjør nytten sin samtidig som den pynter opp.
Godt med noe nytt.

Håper dere alle har en flott påske.

Vi skal snart pakke sekken og dra på en bitteliten skitur. Med oss tar vi pølser, kaffe og KvikkLunch.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter