onsdag 21. april 2010

Sommergardiner

Det ble bestillingsgardiner på meg denne gangen...
Jeg ble vel ikke helt fornøyd med utseendet på dem, men de var greie nok til å få bli hengende.


Det gjør jo veldig godt å få opp lyse, nette sommergardiner etter en lang vintersesong med gardiner i sort og grått. Dessuten, så ble de faktisk ikke så verst etter at jeg pynta dem med noen søte sommerfugler.

Nå må sommeren komme snart, - jeg er så utrooolig lei vinteren!
Jeg har så lyst til å begynne å ordne til på altanene mine, men det er ingen vits enda siden det fremdeles meldes om snø, slaps og vind.

Håper dere alle har en flott kveld.

3 kommentarer:

Martilie sa...

Kjempesøte gardiner :)
Ble så sommerlig og flott, men sommerfuglene..

Jeg har ikke fått påå minde neda, er fortsatt vinter hos meg, men såååå klar for å bytte :)

Natta -og gode ønsker for morgendagen,

Tove

Lykkeliten sa...

Som sagt lengre oppe, de var SuPeRherlige!
Skikkelig sommerlig og fint=)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Takk for det, dere! :)

Det ble noe mer sommerlig, ja. I dag har sola skint hele dagen, så vårfølelsen kommer sigende.

Gleder meg til å ta fatt på altanene nå og pynte litt. Men, det er foreløbig for tidlig til å sette ut blomster, - det har vært 3-4 kuldegrader om mårran her i det siste... Men, planleggingen er vel den viktigste jobben, eller..? (he-he)

God lørdag.
Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter