fredag 24. september 2010

...ikke BARE kaffe i byen i dag :)

Det var veldig koselig å ta en tur på Vikgården og ta en god kopp kaffe med junior og pappa'n før "pappahelgen" startet. Etterpå gikk vi en tur gjennom torget og gågata for å kikke litt på alle bodene for å se hva som var for salg.

Før jeg fant det ledige kaffebordet, stakk jeg innom et par butikker (dah) for å kikke litt. Jeg greide å beherske meg kjempegodt og gikk fra masse herlig stæsj..! Men, denne greide jeg ikke gå fra, gitt!


Et hjerte med hønsenetting og kliper for å henge huskelapper og sånt på. Det har nå fått sin plass ute i gangen vår. 

Den kjekke posen kjøpte jeg på Søstrene Grene i Trondheim i sommer og brukes til å ha refleksene våre i. Hjertet kjøpte jeg på BIG Gave og Interiør her i Mosjøen.

I kveld slapper jeg bare av med god kaffe, litt tv og et stykke av eplekaken min. I morgen blir det mer liv og røre. Da skal jeg på konsert/fest i Mosjøhallen hvor Åge Aleksandersen skal spille.

God fredagkveld kjære bloggere.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter