søndag 19. september 2010

Nye håndtak til kommoden jeg har pussa opp

Kommoden min er vel så og si ferdig nå. Det har tatt sin tid, gitt. Men, det har vært så mye annet som har tatt opp tiden min at jeg fikk ikke tatt siste strøket på toppen før i går kveld...

I dag kan det endelig se ut som om jeg skal kunne få gjøre den helt ferdig.
:)

På Europris var jeg og fant nye håndtak til kommoden. Jammen passa de ikke perfekt til hullene etter de gamle håndtakene..! Dessuten ble det ikke den store investeringen heller. For 6 nye håndtak betalte jeg hele kr 60,-. Yeei.


Hva syns dere? De nye er noen hakk finere enn de gamle, ja?
(For sikkerhets skyld: det nye ligger til venstre.)
;)

Oj, stakkars gamle håndtaket ser ut til å prøve å smile tappert der det ligger og innser at det er utdatert... (he-he)

Nå skal jeg snart ut og rydde litt mer i hagen. I går ble jeg avbrutt av regnet... Har vært på Ica og kjøp meg fire fine, små Erica som skal få pynte opp på trappa nå når sommerblomstene blir rydda vekk.

Ønsker dere alle en flott høstsøndag.

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter