onsdag 15. september 2010

"Ny" butikk i Mosjøen ♥

I går åpna BIG i nye lokaler i Mosjøen.


Jeg måtte stikke innom for å få en oversikt over hvilke varer de har i forhold til tidligere. At jeg skal tilbake dit, er det ingen tvil om! Der har de noe for enhver smak.

Jeg måtte ta meg skikkelig i nakken for ikke å gå bananas der inne. Greide å komme meg ut uten å bruke så mye som ei krone..! Men, neste gang jeg går inn der kan det fort hende at jeg kommer ut med en pose eller no med noe av det lekre de har fått inn.

Ønsker driverne lykke til videre og gratulerer med en flott butikk!

2 kommentarer:

VillaVårfrubakken sa...

Hei på deg....er denne butikken i Mosjøen ? Ikke lenge siden jeg var på en liten shoppingtur der...finner ting der som jeg ikke finner her i Mo i Rana. Hvor i Mosjøen ligger dette vidunder av en butikk da.....Ha en herlig høstdag, håper du har like fint vær som her...klem

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Butikken ligger i ett av nabobyggene til Sjøsiden senter (kjøpesenteret). Dersom du går ut den utgangen som er "bak" rulletrappene, kommer du rett på den. ;)

Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter