søndag 26. september 2010

Søndag og flott høstvær

I dag er været helt knall. Jeg har vært ute en liten tur og kjent på høstlufta. Så heldige vi er som har årstider..! Og vi er jo egentlig også veldig flinke til å finne ting vi setter pris på i stedenfor å klage... Er vi ikke..?


For noen dager siden bytta jeg ut sommerblomstrene mine med høstplanter. De er jo så nydelige og tåler nattefrosten som har kommet...

En søt liten Erica i ei krukke på veggen.


Tre like søte små Erica i en kurv på benken vår ute på trappa.

Nå er vel egentlig Tiendebytte over for denne gang her i Mosjøen og jeg vil påstå at arrangementet har vært særdeles vellykket! I går var det helt utrolig mye folk i sentrum. Torget var stappfullt og været var knall!

Publiners gav oss en kjempeflott gratiskonsert fra scenen på torget på formiddagen og på kvelden gav Åge Aleksandersen m/Sambandet en kjempekonsert i Mosjøhallen.

Ikke minst, - så fikk favorittkorpset mitt (Mosjøen hornmusikk) Vefsn kommunes kulturpris for 2009! Yeei! Ablosultt fortjent pris til en sprek 130-åring! Jeg er selv medlem i korpset, men har "permisjon" nå frem til junior blir litt eldre.

Håper dere alle har en super søndag.

 

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter