søndag 9. januar 2011

Dagens bilde for 8. januar

Plutselig var dagen i går fløyet avgårde og jeg hadde ikke fått lagt inn "dagens bilde".

Denne gangen velger jeg vise bildet junior sendte meg på mobilen. Han har pappahelg og jeg vet at han har det superbra der. Derfor pleier det ikke være så mange meldinger og telefonsamtaler å få fra han når han er der (det har han jo ikke tid til). :) Men, - av og til tikker det likevel inn ei melding fra han.

Han fikk ganske mye lego til jul, og ikke alt er ferdigbygd enda. Men, i helga hadde han tatt fatt på en av smålegoeskene sine og sendte meg dette bildet da han var ferdig:


I går var jeg faktisk en tur ute på byen sammen med to gode venninner! Denne helga er nok den stilleste helga i hele året med tanke på hvor mye folk som er ute. Men, det var ikke nøye! Vi hadde bare lyst å gå ut og ta et par pils sammen. Ingen av oss tre hadde vært på noen form på festligheter i løpet av jula, - alle på grunn av at vi selv eller andre i familien hadde vært syke, så vi mente at nå fortjente vi en tur ut.
:)


Ønsker dere alle en koselig søndag videre.
Her står det husarbeide på plakaten nå (sukk).

Ingen kommentarer:

Hageforberedelser - 2021

Etiketter