onsdag 5. januar 2011

Kaos i heimen

Jeg ommøblerer stua og juniors rom.


En sånn jobb er ikke gjort på én dag her i huset! Møbler er tunge og jeg gjør jobben alene. Og så er et jo så mye som må ordnes på én gang, gitt... (Puh!)

Bare jeg får kvitta meg med to-seter'n min, så kan jeg begynne å få litt orden her (tror jeg). Den to-seter'n står der jeg skal ha plass til et spisebord og står egentlig ganske i veien for alt akkurat nå. Jeg har ikke fått tak i spisegruppe enda, men har i alle fall fått ordna plass. :)

Det blir kaos i heimen i noen dager til, men forhåpentligvis blir det bra til slutt.

God kveld til dere alle.

1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Spennende med litt forandringer :)

Ommøblering er ikke alltid en lett jobb nei, møblene veier ofte mer enn de ser ut til å veie, og så var det å få satt alt på plass på riktig måte, sånn at man blir fornøyd ;)

Lykke til =)

Ønsker dere et riktig godt nytt år :)

Klem Linnie =)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter