tirsdag 18. januar 2011

Små, søte skåler :)

Det var så vidt vi kom oss opp til bilen vår i morges. Hadde det ikke vært for at jeg hadde vært litt føre-var her om dagen og kjøpt et ekstra sett med brodder, kunne vi nok ha stått der på isen fremdeles... (he-he)

Men, junor stakkar, greide å miste sin ene isbrodde på skolen i dag, så da dro vi like gjerne avgårde for å kjøpe inn noen ekstra sett for å ha liggende. Nå var jeg litt spent på om de fremdeles hadde dem inne, for i dag har det vært speil-is overalt...

Men det hadde de, heldigvis!

Ikke bare dét!

Sjekk de søte skålene da..!

Dagens: Mini-skåler.

Tre limegrønne og tre sorte fikk være med meg hjem. Tror de hadde dem i rosa og lilla også.

Trenger jeg dem..? Egentlig ikke. Men, jeg kunne bare ikke gå derfra med noen av dem...

3 kommentarer:

Yvonne sa...

ja det er lurt med brodder! kjempe søte skåler!! hehe jeg såg på de samme i dag faktisk hehe

Lykkeliten sa...

Det der lider jeg også av.... *kan bare ikke gå fra de i butikken- syndromet* ;) Kjempe herlige! Tror jeg så på de samme bare i rosa igår:)
Her har det vært helt forferdelig i det siste, skulle hatt brodder, men de er utsolgt....

Ha en flotters kveld, klem♥

Fossestua sa...

Kjempesøte skåler ;) Såklart måtte du ha de, det skjønner jeg godt ;)
Klem fra Lise

Hageforberedelser - 2021

Etiketter