tirsdag 25. januar 2011

Dagens bilde! ♥ Sola viste seg.

Her er vi hjemme for andre dag på rad med syk gutt.

Men, se hva jeg fikk oppleve igjen etter mange dagers gråvær!

♥ SOLA ♥

Det ble så kule skygger av sola.
Derfor ble det ikke bilde av selve sola, men de herlige skyggene den lagde.


Jeg har fått en utfordring av Linnie. Denne skal jeg legge ut senere.


På grunn av gråvær og regn de siste dagene, har jeg ikke fått kjørt unna alt jeg planla i helgen. Men, i dag kommer det bærehjelp og henger. Så nå blir jeg endelig kvitt den sofaen som står i veien samt alle sekkene med rask.

Ønsker dere alle en fin tirsdag.

1 kommentar:

VillaVårfrubakken sa...

Å her venter vi med lengsel enda....må kanskje ta en tur til Mosjøen for å se på sola.

Ha en superfin kveld, håper gutten blir frisk snart.

Klem fra Mona

Hageforberedelser - 2021

Etiketter