onsdag 12. januar 2011

Fordi jeg fortjener det..! Pluss dagens bilde :)

I dag har jeg tillatt meg selv å kjøpe et par små grønnplanter til meg selv. Det gjør så godt med levende planter i huset. Den ene tenkte jeg likevel å ta med meg på jobb og gjøre kontorkroken min litt koseligere.

Fordi jeg fortjener det!

Hvorfor jeg fortjener det..?

Fordi jeg endelig har tatt meg selv i nakken og har begynt å trene igjen. Nå er det jammen slutt på "støttemedlemsskapet" på treningsstudioet. Nå skal formen på plass igjen!

Dagens bilde: treningskortet mitt.

Man har egentlig mange treningsmuligheter med dette kortet. Selv syns jeg det er best med styrketrening og er utrooolig sjelden å finne på sånne fellestreningstimer.

Planen er å trene to dager i uka. Det skal trenes kondisjon begge dagene i tillegg til styrketrening av de mest nødvendige muskelgruppene. Gleeeder meg til formen kommer tilbake. Jeg ble i mye bedre humør bare av min første treningsrunde i dag, - herlig!


God kveld til dere alle!
Her har jeg kost meg med en sen middag: ovnsstekt kyllingfilét.

1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Så flink du er! :)

Ikkeno er som å komme seg inn i gode treningsrutiner igjen, men etter lange avbrudd, er gjerne det å sparke seg selv igang - det som er værst ;)

Fine planter :)

Fikk lyst på litt friske planter her i huset også jo... Kanskje til helga :D

Meg med briller, du mente?
Hehe, jeg er spent selv iallefall,
for jeg har vel ikke brukt brillene mine no spes på 10 år... Aner ikke hvor de er hen heller - og jeg fikk dem på ungdomsskola.

Så uansett er det på høy tid med NYE lesebriller, hihi ;)

Klemklem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter