lørdag 22. januar 2011

For mange..?


Neeei, - jeg har vel ikke for mange..?

Jeg har alltid hatt en svakhet for vesker! Slipp meg for all del ikke inn i en veskebutikk!! Eller, det var vel verre før. Nå har jeg blitt veldig flink til å beherske meg. Men, hmm.... Kommer jeg over ei knall-lekker veske på supersalg, - kan det nok hende at jeg har den med meg ut av butikken. (he-he). Det samme gjelder for pengebøker...

(Sukk)

Tidligere i dag dreiv jeg og rydda litt i skuffer og skap. Det dukka stadig opp ei og anna veske jeg ikke hadde sett på lenge... Så det jeg har gjort nå, er å henge (nesten) alle mine vesker på den kjekke hengeren jeg hadde gjemt i et skap. Dermed henger mine lekre (og mindre lekre) vesker lett tilgjengelig på soveromsdøra.

Mange.
Men, jeg sikker på at det er minst éi bloggedame der ute som har like mange, om ikke fler enn meg.

Eller..?
(he-he)

Avslutter med et lite glimt fra kjøkkenet.

Dagens: zink-bøtta fra Søstrene Grene passer perfekt til den vakre blomsten.


Ønsker dere alle ei god natt og fortsatt god helg.


3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Hihi, vesker ja ;D

Jeg måtte slutte med "store" vesker for mange år siden, da jeg la ALT mulig oppi dem, og aldri fant lommebok eller annet jeg trengte...

Så jeg har i flere år hatt ei lita "veske" med mobillomme utenpå.
Ett rom for mynter osv (med mini-lomme inni som kan tas ut), og ett rom for kort, sedler osv + 2 små hanker på toppen ;)

Elsker den type vesker, men er visst slutt på å lage dem nå :(

Er vel nr. 3 jeg har i bruk, og sparer på nr. 4, for når den er utslitt, får jeg jo ikke tak i slike lenger ;-/

Likevel har jeg klart å lure oppi en lipgloss, et speil, en liten papirpose med reserveknapp til jeansen *latterkrampe* og litt annet ;)

Tenke seg til hva som hadde skjedd dersom jeg hadde hatt en håndveske som var større enn en stor lommebok da??? ;)

Jeg har dilla på sko og vesker selv, samt lommebøker, men jeg kjøper det ytterst sjelden.
Var værre før ;D

Nå ender jeg som regel opp med noe til ungene eller noe interiørrelatert, dersom jeg shopper ;)

Flotte bilder, den blomsten var fin, og blomsterpotta også =)

Akkurat nå er alle plantene mine grønne, til og med orkidéene, men av erfaring blomstrere de når man minst venter det, så jeg går bare og venter på nye blomsterstengler på dem ;)

Ha en kjempefin søndag =)

Klem Linnie =)

VillaVårfrubakken sa...

Det var en del ja, men har man dilla på en ting, formerer de seg ofte. Håper du får en fin uke, og at regnet snart gir seg. Har dere sett sola i Mosjøen ? den har ikke vist snurten av seg her.

Klem fra Mona

Bjørgs-skravleri sa...

heia :-)

kor i all verden har du kjøpt den praktiske veske holderen du har! den er jo ett must!!

Bjørg

Hageforberedelser - 2021

Etiketter