tirsdag 1. januar 2013

Makeover - krydderhylle fra IKEA

I sommer(!) da jeg var i Trondheim, kjøpte jeg med meg et par av krydderhyllene de har der med planer om å bruke dem til "bokhyller". Frem til i dag har ingenting blitt gjort med dem annet enn at jeg har montert dem.

Så... I dag fikk jeg plutselig litt arbeidslyst (den greia som kommer i rykk-og-napp til oss flest?) og henta dem fram. Maling ble også henta frem. Det står jo en del malingsspann her etter tidligere prosjekter...

Klar!


Det kommer seg.

Fargen jeg fant rester av er "eggehvit". Passer fint til den andre hylla jeg skal ha den på siden av.


Ta-daa!

Endelig et sted jeg kan oppbevare brettene mine!
Det var ikke så veldig praktisk å ha dem stående på kjøkkenbenken... Så det var godt å få dem vekk derfra.

Den ene er altså kommet opp på veggen mens den andres skjebne enda ikke er bestemt. Det kan hende den havner som bok- eller magasinoppbevaring på ett av soverommene.


GODT NYTT ÅR, ALLE SAMMEN!
:)



1 kommentar:

Ann sa...

Oj, er du i gang allerede?! Her hos oss går det - kremt - littegrann i sirup etter juleferien skal jeg si deg! ;) Ble en fin hylle-makeover!

Ha en fin uke! :0)

Stor klem, Ann.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter