mandag 17. mai 2010

Amputert 17. maifeiring :(

Bare innom nett en tur...

Det ble slettes ikke den 17. maifeiringen vi hadde planlagt her hos oss.
Her i byen flagges det på halv stang i dag. Mange har kanskje fått det med seg i nyhetsbildet: vi har mistet mange av våre i et ras oppe i et fjellområde i nærheten.

Barna fikk gå i barnetog og fikk feira dagen. Men, den offisielle feiringen av dagen her i byen ble avslutta med dét.

Sender mine tanker til de etterlatte på denne tunge dagen.

Dette er bare trist, - kjempetrist!

3 kommentarer:

Martilie sa...

Tenker på dere!

I et lite samfunn preges alle av en sånn hendelse.. Fryktelig trist!

Ønsker deg en rolig kveld!

Klem fra Tove

♥ Linnie ♥ sa...

Ja, det er helt fryktelig det som har hendt.
De 3 søstrene er slekt av meg og min familie, så vi fikk jo helt sjokk oppi det sjokket vi allerede hadde etter en så tragisk ulykke. Fikk vite hvem det var under feiringa (barnetog osv...)...

Tenker så på de aller-aller nærmeste som sitter igjen nå...

Vi er alle veldig preget av dette, hele byen/kommunen, familie, slekt, venner og øvrige...

Det er uforståelig og urettferdig hvordan naturen, som de var så glad i, var den som skulle bestemme at deres tid var omme...

Klem til deg.

Jeanette sa...

Hei og takk for kommentar.
Ja, 17 mai feiringen ble ikke noe koz i år;( Stakkars familie, jeg klarer ikke uttrykke hvor mye jeg føler med dem.. Ubeskrivelig det som har skjedd. Håper de kan finne dem snart!
Klem J.

Hageforberedelser - 2021

Etiketter