fredag 21. mai 2010

~ Helg ~

Langhelg er ikke ille...

Kanskje den kan brukes til noe fornuftig..? Får se hva det blir til.
;)

I morgen skal jeg i alle fall ta meg en bytur og begynne planleggingen av levegger på altanen. Jeg kjenner at det av og til kan bli litt for tett å ha altan helt inntil naboens altan. Har litt lyst til å "være litt for meg selv" når jeg skal koble av i solveggen.

Planen var å lage levegg av tøy eller gardin, men går heller for noe jeg kan spikre fast og ha ute hele året.


Fant et bilde av ett av alternativene som finnes. Er spent på om jeg finner noe.

Kanskje jeg stikker og ser etter noen Stemorsblomster og Margeritter også. Nå har jeg asså sååå lyst å få ut noen sommerblomster, men jeg er fremdeles litt skeptisk til nattetempen her...

Håper dere alle får ei flott helg!

Klem fra meg.



1 kommentar:

huset på øya sa...

Heisan,
Håper 17. mai gikk bra for dere trass ulykken! Utrolig trist når det gikk som det gikk....

Lykke til på jakten i helgen. Har ventet leeenge m å kjøpe uteblomster jeg og - men til helgen blir det handling. Plantasjen her er åpen tross pinsehelg :o)

klem Vibeke

Hageforberedelser - 2021

Etiketter