søndag 9. mai 2010

Snart hverdag igjen...

Helga har gått fint med tanke på vårt nye familiemedlem. Hun er så snill og leken og vi koooser oss sammen med henne. ♥



Men, nå er hverdagen straks her igjen og det er tid for atter ei strevsom uke på jobb. Jeg lurer på om jeg kanskje burde begynne å ta noen signaler her... Jeg har masse jeg kan henge fingrene i og kose meg med, meg jeg klarer bare ikke å ta tak i noen ting. Jeg føler meg bare helt matt...

Har tatt meg noen runder her inne i bloglandia og titta på mange inspirerende innslag, men jeg har bare ikke makta å legge inn noen kommentarer. Får komme sterkere tilbake senere.


Får se hva morgendagen bringer.
Skeptisk...

Får håpe dere alle får ei flott uke som kommer!

4 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Nemmen for en nusselig liten skjønning <3
Utrolig søt=) Skulle ønske jeg ikke var så utrolig allergisk mot katter=( De er jo sååå gode å kose med!

Sender masse energi og godt humør din vei!
Håper det blir en fantastisk uke=)
Klem

Hannepålandet sa...

Å så søt den er:) Ønsker meg en liten kattepus selv, men mannen vil ikke ha....
Blir koselig å kose deg med den lille bylten der, og håper du får samlet krefter. Vet hvordan det føles og er ikke noe morsomt å ville gjøre masse også klare bare ikke kroppen å lystre.
Ønsker deg god bedring og bruk tiden litt på å pleie deg selv.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Heisann!

Tusen takk for kjempekoselig hilsner her, - det gjør så godt.


Kjempekos med det lille nøstet i hus. Det gjør noe med stemningen i huset. Det rører mitt hjerte når jeg ser hvor flink 7-åringen min er. Passer på henne og er såå flink!

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Åååååå så søt!!!!!! I like ♥♥♥

Kjempekos at du vil delta på min give away ♥

Ønsker dej en herlig dag :))

Klem Hege :))

Hageforberedelser - 2021

Etiketter