lørdag 1. mai 2010

NIB-utfordring mai: uteplass

Her skal det ordnes til en lekker uteplass når det blir varme i været.

Det er jo bare så vidt at snøen har smelta på altanen, så jeg har ikke fått tatt tak i noen av planene jeg har for denne altanen.

Men, har prøvd å få tatt noen "stemningsbilder" i dag i 5 varme og vind... (he-he).


Sånn ser det ut i dag, - med litt kjapp pynting i kulden.

Jeg har en ny og flott altan med stort potensiale. Det skal lages skjerming mot naboen med stoff i sommerlige farger. Videre skal det investeres i noen gode stolputer som står til det stoffet jeg ender opp med som skjerming.


Jeg har sett meg ut dette gardinstoffet som kanskje blir brukt som "gardin" mellom meg og naboen. Jeg syns fargene var helt greie og sommerlige.

Litt påskestemning her.


Noen små detaljer.

Foreløpig er her for kaldt til å sette ut blomster, men har mange krukker som skal fylles med sommerblomster i herlige farger.




Jeg ser virkelig frem til sol og varme!
Jeg har jo både hengekøye og hengestol som skal opp!
:)



5 kommentarer:

Kate-Marita Pettersen sa...

Ja her i Bodø venter jeg også litt utålmodig på sol og varmere vær:)
Takk for titten i din hyggelige blogg!

Lykkeliten sa...

Så koselig uteplass du har! Elsker hjerter og lykter, så det var jo bare nydelig=)
Var det steinhjerter du hadde der? FINE!!!

Jeg ønsker meg fremdeles altan. Kanskje jeg skal ønske meg litt hardere;)
Klem

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

åh, høres kaaaldt ut.. brrr.. sender gjerne litt sol og varme til deg :) Fin uteplass :) Gleder meg til å sjå korleis alt blir når du er ferdig :) Godklem

Deer Darling sa...

Vet hvordan du har det..går og håper på at det ska bli varmt nok til å lage et innlegg om uteplassen her i Trondheim også! Men du hadde fått det til fint da:)

Unknown sa...

Vet hvordan du har det..går og håper på at det ska bli varmt nok til å lage et innlegg om uteplassen her i Trondheim også! Men du hadde fått det til fint da:)
شركة عزل اسطح بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
شركة تنظيف فلل بجدة
شركة كشف تسربات المياه بالدمام
شركة تنظيف موكيت بالدمام
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
اضغط هنا
شركات تنظيف خزانات بالدمام
شركة كشف تسرب المياه بمكة
شركة عزل اسطح بجدة
اسعار ايجار السيارات فى مصر
شركة تسليك مجارى بمكة


Hageforberedelser - 2021

Etiketter