torsdag 27. mai 2010

Planer for helgen :)

Neida, - her er det ikke lagt noen store planer.

Helg skal få være helg!

I morgen skal vi på tivoli sammen med ei venninne og ungene hennes. Det gleder vi oss masse til, - i alle fall 7-åringen min. ;) Det blir nok kjempekoselig!

Som en liten overraskelse, så skal jeg ta gutten med og kjøpe soft-is etterpå. Antar han blir overrasket, - for jeg gjør ikke sånt så ofte. ☺ Det er liksom lørdagene vi pleier å bruke til et kafébesøk...

Jovisst skal vi gjøre det denne lørdagen også.


(Katt på lading...♥)

Har litt dårlig samvittighet overfor bloggen min og alle dere som har vært så hyggelig å legge inn kommentarer hos meg... Det går litt i rykk og napp med bloggingen nå for tiden. Men, selv om jeg ikke er så flink til å legge inn kommentarer, så er jeg ofte på besøk hos dere. ♥

Kanskje jeg får til et aldri så lite blogginnlegg i løpet av helgen også.

Ønsker dere alle ei riktig så god helg!

3 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Så koselig at du har vært innom!
Alltid kjekt å "høre" fra deg=)
SÅ koselig å overraske ungene, smilene og gleden i ansiktene er ubetalelig...=)
Håper dere får en super helg! Høres slik ut;)

Klemmer fra Lykkeliten

Hulda sa...

Søt pusekatt du har. :)

Martilie sa...

Så kos! Håper softisen smakte :)
Jeg har allerede spist to i år, normalt holder det med en i året (jobbet på isbar i min ungdom så jeg har fått min dose :)

Høres ut som kos helg!

Ha en flott helg!

Klem fra Tove

Hageforberedelser - 2021

Etiketter