onsdag 12. mai 2010

På kontorpulten...

På kontorpulten er det alltids kjekt å ha noe på lur.


Men, viktigst er
KAFFEN

Håper dere alle har en flott dag.

Ser frem til noen fridager (selv om jeg ikke har fri fredag) sånn at vi kan bruke litt tid til å ordne litt ute i hagen. Jeg tok et tak og rydda på en del av et fellesområde i borettslaget i går. Det blir så mye finere når kvist og løv blir tatt vekk.

Lørdag skal vi bort en tur, så da får hus og hage greie seg selv noen timer.

Etter jobben i dag blir det full fart. Her må det handles bursdagsgaver, noen småting til pusen og en masse forskjellig til hagen. Men, først skal gutten hentes på SFO. Mon tro om jeg rekker alt i dag...

Dette var et innlegg i hui og hast.

Klem til dere.

3 kommentarer:

Martilie sa...

Høres kjent ut.. Kampen mot klokka :)

Blir godt med lang helg, selv om fredag er arbeidsdag..

Blir nok fint i hagen din.. Jeg har ikke begynt, bare noen blomster på trappa og bordet på terrassen.

Nyt dagen og kos deg!

Tove

Lykkeliten sa...

Åh, KAFFEN er så utrolig viktig! Spesielt de to koppene om morningen som gjør folk til mennesker;)

Hørtes ut som du har kalenderen full ja, håper tiden strekker til! Det er så kjekt med slike som deg som gjør noe for fellesskapet! Glad vi har mange slike her i borettslaget=)

Håper dere har en fantastisk helg, og 17. mai!
Klem=)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Hehe, ja for mange er nok kaffen utrulig viktig. :D På bildet ditt ville eg nok føretrekt eplet ;-)

Håper du får ein strålande 17mai med dine :) Nyt det! sjølv skal eg jobbe, så blir ein travel dag i morgen.

Godklem :)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter