søndag 16. mai 2010

Vår alles nasjonaldag ♥


Ønsker dere alle ei riktig flott feiring 17. mai!



Gratulerer med dagen!

I år skal jeg gå sammen med sønnen min i skoletoget.
Det blir første gang på mange år at jeg ikke skal spille sammen med hornmusikken. Det blir veldig rart, men jeg har bevilga meg pause inntil sønnen min blir eldre. Litt godt å få ta det litt med ro også, da...

Etter barnetoget skal vi finne oss en kafé og kjøpe is, brus og kaffe.
Får vi samme været som i dag (det er lov å håpe), så får vi ei flott ramme rundt feiringen.

Jeg har prøvd å unngå å stresse i dag, - feiring får vi til uansett. Vi har kost oss ute i kjempefint vær og tatt livet med ro. Gutten fikk et bad før leggetid. Men, aller først bakte vi sjokoladekake til morgendagen.


Kos dere masse i morgen, alle sammen!

1 kommentar:

Lykkeliten sa...

Høres ut som at dere får en rolig, avslappet og koselig feiring imorgen=) Akkurat slik det burde være!

Håper været blir bra slik at den siste lille 17.mai piffen kommer til oss alle;)
Klem

Hageforberedelser - 2021

Etiketter