lørdag 22. mai 2010

Blomster ~ endelig noen vårtegn utendørs

Planen for dagen i dag, var å finne levegger og kanskje noen sommerblomster. Det ble heller dårlig med levegger: ingen. Men, så lette jeg kanskje ikke så veldig hardt heller, da... :)

Men, noen sommerblomster ble det.
Så nå i kveld har jeg planta over i noen krukker og i mine to altankasser.
Det ble straks litt koseligere utenfor her.

Foreløbig er de ikke særlig store og frodige. Men om vi nå får noen dager med sol og varme, så kommer de seg nok. Vi har forhåpentligvis en lang og deilig sommer foran oss.



Jeg har satsa på blomster som tåler litt ruskevær. Dessuten, så er jeg bare halvveis i plantingen... Disse blomstene har jeg plassert på trappa. Men, jeg har jo en hel altan igjen som fremdeles står der helt uten blomster.

Det får komme etter hvert.

Håper dere alle har ei god helg.

Klem fra meg.

4 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Kjempe fine bilder du viser♥
Alltid greit å starte med blomster som tåler ein støyt!

Ønskar deg ei fin pinsehelg♥
Klem frå Astrid:)

sylvia sa...

hei.
å det er så nydelig å kunne plante i krukker å kar,
flotte blomster du kjøpte.
levegg dukker nok snart opp.
ønsker deg en fin pinsedag.
klem fra sylvia

Lykkeliten sa...

Så koselig med blomster=) Satser på å få opp krukker og diverse utenfor her også snart! Blir så mye koseligere med litt farge;)
Desverre så er mine blomsterhender svarte, så det meste som kommer i min varetekt visner og dør=/

Kanskje jeg også skal gå på jakt etter blomster som tåler en støyt! De må jo holde, ihvertfall en liten stund;)
Håper alt er bra med dere, og at dere har hatt en fantastisk pinse! Klemm=)

Hannepålandet sa...

Det gjør seg så mye med blomster:) Muntrer opp uansett det.
Håper dere har hatt en fin pinse og ønsker deg en flott uke:)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter