onsdag 27. oktober 2010

"Damenes aften" på Bohus.

I kveld har jeg vært på Damenes Aften på Bohus Mosjøen og fått inspirasjon og underholdning av Finn Schjøll. Jeg syns han er herlig. Humor er han absolutt ikke fri for! Jeg satt og smilte og lo hele tiden mens han laga blomsterpynt og lyra av seg den ene gode historien etter den andre.


Har sett meg ut noen produkter hos Bohus som absolutt kunne passe inn her hjemme. Får sette det på ønskelista til jul... :D


Se så enkelt og lekkert! Grått og rosa er jo bare helt nydelig sammen (sa hun som digger grått).

Tror der var mange som reiste hjem med ei lilla pute under armen... Ikke jeg, nei. Lag din egen stil som du er komfortabel med, var vel budskapet hans.


Nå er det straks kveld i heimen.


Må bare planlegge disse hverdagene fremover; hilse på Labb og Line i banken i morgen, barnas idrettsdag på lørdag og finne gave til bursdagsgutten junior skal i bursdag til på søndag. Sikkert mere også, - får sjekke kalendere og diverse ark. Det var visst noe informasjon som måtte sendes ut hit og dit også... Var det kanskje noe sånn Halloweengreier også i disse dager..?


3 kommentarer:

LIVS LYST sa...

Tipper at DET var en artig opplevelse ja!

Liv ;O)

♥ Linnie ♥ sa...

Heihei =)

Trooor jeg så deg der, og på bildevinkelen virker det ikke som jeg tar mye feil iallefall :)

Jeg lo så det kjentes i lattermusklene, morsom kveld ;)

Angrer ikke på deltakelsen, for å si det slik :)

Klem Linnie =)

♥ Linnie ♥ sa...

Hehe, ikke så vanskelig å peile meg inn, tror jeg ;)
Rimelig svartkledd med turkis/hvitt sjal ;D
Og langt hår.

Ei av dem som gapa og lo mest tenker jeg, hihi ;)
Jeg trodde aldri jeg skulle le så mye av blomsterfinn ;o)

Hageforberedelser - 2021

Etiketter