tirsdag 19. oktober 2010

Min gode hjelper ♥

I dag måtte jeg kjøpe en ny pose med te-lys til høstsesongens lykter og lys. Det var jaggu helt tomt for lys i heimen...


Det er jo alltids en god del som må ordnes og settes på plass når man kommer hjem fra jobb, SFO og handletur. Så jeg spurte gutten min på 7 1/2 om han kunne hjelpe meg litt med å legge alle te-lysene over i denne boksen. Jaaaa, - var svaret. ♥

Boksen er forresten en gammel piknikboks jeg fikk lov å adoptere fra en trist og grå kjeller hjemme hos foreldrene mine.

Nå får den lov til å passe på alle te-lysene våre. Her i huset må disse være lett tilgjengelige når høsten og vinteren kommer. Jeg fyrer lett i gang over ti lys på én gang her hos oss. ♥


Men, se da! Her skulle ikke lysene bare helles nedi i full fart, nei, bestemte han seg for. Orden, skulle det visst være... Han la ned ett og ett lys i boksen så lysene ligger så pent og ryddig nedi der. Flinke gutten min. Jeg ble jo bare kjempeoverraska.

Ønsker dere alle en kos kveld!

1 kommentar:

Martilie sa...

Så herlig! Flott at han tar oppgaven alvorlig :)
Hos oss er det minstemor som er lysmester, hennes oppgave er å kaste gamle og fylle opp med telys -daglig :) Stor stas..

Ha en flott dag!

Klem fra Tove

Hageforberedelser - 2021

Etiketter